طراحی وب سایت ساختمانی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت ساختمانی و معماری در اینترنت یکی از  پرکاربردترین و پرسودترین تبلیغات است.طراحی وب سایت شرکت ساختمانی بطوری انجام میشود تا شرکت مربوطه بتواند کلیه پروژه های انجام شده ، در حال اجرا، خبرهایی از شرکت و اطلاعات تماس  و .... را در بازدیدکنندگان خود بصورت 24 ساعته در معرض نمایش بگذارد.

یکی دیگر از کاربرد های طراحی سایت ساختمانی فروش لوازم و مصالح ساختمانی در اینترنت است که مشتریان میتوانند بصورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند.

به تصویر کشیدن عکس و فیلم ها از پروژه های انجام شده و در حال اجرا و تکنولوژی تور مجازی با نمایش 360 درجه از محیط ، و محصولات و فضای داخلی ساختمان از دیگر امکاناتی است که میواند یک سایت شرکت ساختمانی را جذابتر کند.

شرکت ساختمانی آبادگران عصر ظهر از نمونه های زیبا طراحی شده در شرکت میهن وب گستر می باشد.

 طراحی سایت ساختنمانی مجری طرح شرکت میهن وب گستر

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با مجری طرح های بسیار بزرگ در زمینه ساختمانی، شرکت های پیمانکاری و ساخت و ساز و فروشنده های کلان مصالح ساختمانی در سطح کشور هم اکنون آماده همکاری با شما میباشد. تنها هدف کارشناسان ما ارتقای کسب کار شما با راه اندازی وب سایت است که با یک طراحی حرفه ای بازدهی و سود خالص را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شرکت میهن وب گستر خدماتی چون ارتقای وب سایت در موتورهای جستجوگر,طراحی زیبای گرافیکی برای شرکت ساختمانی شما، و کلیه امکانات رایج یک وب سایت ساختمانی و البته طریقه بروز رسانی سایت و بازاریابی اینترنتی را جزو اصلی ترین خدمات خود قرار داده است تا کاربران خود را بیشتر تحت پوشش و پشتیبانی خود قرار دهد.

هدف اصلی مدیران وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی قرار گرفتن سایت شما در صفحات گوگل است. متخصصین ما با کسب مدارک دانشگاهی در این زمینه وب سایت شما در کلمات نظیر شرکت ساختمانی،درب ضد سرقت، آیفون تصویری،خرید ساختمان، دوربین مدار بسته یا ... بالاتر از رقیبان خود در گوگل قرار خواهند داد.بعد از  طراحی وب سایت شما این دومین قدم در پیشرفت وب سایت میباشد که برای شما انجام خواهیم داد.

  • طراحی سایت ساختمانی برای سه دسته از اسناف  ساختمانی انجام میگیرد :
  • ایجاد سایت برای شرکت ساختمانی و مجریان پروژه های عظیم ساختمانی و خدمات مرتبط آنها
  • طراحی سایت برای شرکا و تولیدکنندگان و فروشندگان وسایل ساختمانی
  • طراحی سایت ساختمانی برای شرکت ها با معماری داخلی ساختمان و تجهیزات این امر

مهمترین امر در هر سه گروه کسب بهترین نتیجه از طریق کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر است که شعار اصلی ماست.طراحی سایت براساس  استاندارد های موتورهای جستجوگر گوگل اولین قدم متخصصین ما برای ایجاد وب سایت شما است که از مهمترین اصول بهینه سازی وب سایت بشمار میرود.مشتریان ما بعد از تحویل سایت های طراحی شده در زمینه ساختمان بهترین نتیجه را در کلمات کلیدی خود بدست آورده اند.

اما بزرگترین دغدغه برای مدیران سایت ها نگه داشتن کاربر درون وب سایت و تشویق به کلیک های دوم می باشد که این امر با طراحی گرافیکی زیبا که دید کلی کاربران را روشن میکند میسر میشود. و همچنین از موارد اصلی که یک سایت ساختمانی باید داشته باشد نمایش سریع و سرعت بارگذاری صفحات است , امکانات اصلی  سایت ساختمانی ابتدا باید مربوط به زمینه کاری و بصورت کاملا صحیح قرار بگیرد تا بازدیدکنندگان با دسترسی موارد مورد نیاز شرکت ساختمانی، و مشاهده ی تفاوت های شرکت شما با دیگر شرکت های رغیب و در آخر جلب اعتماد به شرکت بصورت مشتری واقعی و همیشگی شرکت ساختمانی شما در بیایند.

طراحی سایت ساختمانی جزو مهارت های اصلی شرکت میهن وب گستر می باشد.این شرکت با کارکنان و کارشناسان خبره و با تجربه در زمینه بهترین مشاوره در طراحی سایت و اصول سئو و بازاریابی اینترنتی به شما ارائه خواهند داد.و چالش های شمارا به فرصت های طلایی تبدیل خواهند کرد.

ویژگی های سایت ساختمانی

خصوصیت محصولات و نشان دادن پروژه های موفق و ارتقای فروش در اینترنت، از جمله خصوصیات طراحی وب سایت ساختمانی و معماری بشمار میرود.

شرکت های معماری میتوانند با یک طراحی سایت زیبا و کارامد محصولات و تجهیزات خود و هرآن چه که بخواهند را در معرض نمایش مشتریان خود قرار دهند. و این موقعیت را برای آنها فراهم میکنند که برای مشاهده محصولات و نحوه خدمات شما و پاسخ پرسش های خود با چند کلیک از فضای مجازی به این امر دست یابد و از سفرهای پرهزینه و طولانی شهری به نمایشگاههای شما صرف نظر کنند.

پس با انتخاب طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری باعث رضایتمندی مشتریان و افزایش فروش و درآمدزایی برای شرکت خود خواهید شد.

ویژگی ها و امکاناتی از قبیل:

  • نمایش محصولات
  • سابقه کاری 
  • افزایش فروش
  • فروش اینترنتی
  • گستردگی بازار هدف
  • نمایش پروژه ها
  • دریافت سفارشات اینترنتی
  • ارتباط آنلاین با مشتریان
  • دارا بودن سیستم پیام رسانی
  • و...

از بهترین مزایا و ویژگی ها طراحی سایت های ساختمانی می باشد.

دلیل داشتن سایت ساختمانی چیست؟

هدف های اصلی یک شرکت های معماری  و ساختمانی از طراحی وب سایت معمولا این سه مورد می باشد:

  1. نمایش محصولات و پروژه ها
  2. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
  3. افزایش فروش و فروش آنلاین

این سه هدف عمده ای است که شرکت های ساختمانی زیادی را  راغب نموده که اقدام به طراحی سایت نمایند.

ناگفته نماند کسب موفقیت بسیازی از آنها از طریق جدب مشتریان فضای مجازی و رونق کسب کار خود بی تاثیر بر استقبال از طراحی سایت شرکت های ساختمانی نبوده است.شما بسادگی میتوانید نتایج بدست آمده از طراحی سایت ها را از شرکت های ساختمانی موفق پرس و جو کنید و تاثیر طراحی سایت ساختمانی برای شرکت خود جویا شوید.بسیازی از شرکت های ساختمانی دارای وب سایت هستند که از بخش نمونه کار ها میتوانید وارد وب سایت های ساختمانی بشید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

البته کسب موفقیت و رسیدن به اهداف به زمینه ای نیازمند است که میبایست به مسائل روز و دانش طراحی سایت و رعایت اصول بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجور گر آگاه باشید

شرکت و کارشناسان میهن وب گستر همواره با آگاهی داشتن به این امر و علم طراحی سایت روز دنیا میتواند راه مناسبی برای شرکت ساختمانی و معماری شما برای رسیدن به اهداف بلند مدت شما باشند.

دلایل موفقیت و سربلندی سایت های ساختمانی

با طراحی سایت ساده و قدیمی امکان افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شرکت های ساختمان از طریق راه اندازی سایت و بازار یابی اینترنتی میسبر نمیشود.

شاید تنها دلیل موفقیت و پیروزی وب سایت های ساختمانی رعایت اصول سئو و طراحی سایت هایشان برای موتورهای جستجو می باشد.زیرا به سادگی روشن اگر وب سایت های ساختمانی ایجاد شده را کاربران اینترنتی با عبارات مثل بببببب یا مصحولات .... جستجو جو کنند و وب سایت شما در انتهای لیست جستجو ها در صفحات دوم باشد بدون شک شما قادر نخواهید بود مشتریان جدیدی را جذب کنید.زیرا طبق یک نتیجه گیری از کاربران اینترنتی نشان میدهند 90 درصد کاربران فقط صفحات اول لیست های جستجو شده را مشاهده می نمایید.

شرکت میهن وب گستر به شما تضمین میدهند با رعایت موارد سئو وب سایت شما و با حفظ آخرین متد های طراحی سایت روز دنیا میتواند شمارا در این راه به موفقیت برساند.زیرا متخصصین شرکت میهن وب گستر مجوزهای لازم  دانشگاهی و جهانی در اصول بهینه سازی و طراحی سایت و آشنایی با الگوریتم های جست و جو گر را میباشند که میتوانند به بهترین شکل طراحی بهینه تری را برای شما به ارمغان بیاورند.

 هزینه های طراحی سایت ساختمانی: 

هزینه طراحی وب سایت ساختمانی و راه اندازی آن بستگی به نوع امکانات مورد نظر شما برای وب سایت دارد.تعرفه طراحی سایت شرکت میهن وب گستر  با توجه به ارزش کاری و زمان محاسبه شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای کسب اطلاع  از هزینه طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل : info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: سایت ساختمانی,طراحی وب سایت ساختمانی,طراحی سایت ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: